Bak med favoriten

Efter träningen i torsdags så skulle jag baka. Precis när jag kom hem ringde Anna och frågade om vi skulle leka, och det skulle vi!
Så tio minuter senare stod hon i min hall redo för att baka åså. Vi bakade chokladrutor och kladdkakemuffins, inte ens äckligt.
När allt var klart satte vi oss och spelade kort medans vi proppade i oss de vi bakat.
Ungefär kl 1-2 ringde min käre Jesper och längtade så ofantligt mycket efter oss, så vi fick åka in till stan för att hämta honom när det åskade och blixtrade. Vilket inte va så kul.
Sen när vi kom hem va vi inte så torra så de fick bli lite ombyte bara och sen blev de bara deg med Bubble Trubble, kort och Mario Party.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0