Gothia cup + begravning

Jaha då har man vart en snabb sväng i Göteborg denna dag. Jag, Anna och Emma åkte dit för att kolla på Gothia cup, fast det blev bara två matcher sen orkade vi inte mer för det var så himlans okul........så vi tog oss en sväng på stan istället.
Det har var rätt soft och det var härligt väder så vi kännde att varför vara ute när man kan gå och kolla kläder lixxxxom!! och nu efter är jag så trött så jag orkar egentligen inte skriva. Så just därför skriver jag extra långt.
'
När jag kom hem blev dagen mindre bra då jag fick reda på att en av mina hamstrar dött Jätte sorgligt.. men jag och pappa gjorde en fin grav till henne, och pyntade upp dom andras gravar också.
Så nu har jag bara en hamster kvar som lever jätte mycket på övertid så det dröjer nog inte länge tills han också försvinner tyvärr.
'
'
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0