22.42

Jaha då har jag upplevt änu en Onsdag i mitt liv!
Jag passade Erik en stund idag (min jätte söta granne).
Det var jätte mysigt, han är så rolig att kolla på den lille skrutten.
-
Efter det så drog jag mig en sväng till torp med min syster för att kolla lite på rean och köpa tv-spel.
Och jag säger bara FACK torp när det är rea!
Usch allt jävla folk som ska trängas åh sega åså!
Blir så lack....
Aja vi köpte i alla fall ett jätte kul spel:D Super mario, de när man går banor och hoppar ner i rör och har sig.
Jag var as grym påt.
Det är vad jag har gjort idag, och nu sitter jag och käkar kvällsmacka.
Har sovmorgon till kl 10 imorgon så nu ska jag kolla Sailor moon:D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0