We face tomorrow as we say goodbye to yesterday

Vaknade av panik idag för att jag försov mig, sen sprang jag te bussen men missade den endå. Så jag ringde till klara och då sa hon att vi bara hade en halvtimmas lektion och sedan slutade så jag åkte in till stan och solade istället.

Efter det åkte jag hem, och då var Rebecca där och frågade om jag ville med henne och hennes kompis till överby eftersom jag kom hem och inte var på så bra humör.
Så jag åkte dit och rensade tankarna lite och kollade kläder osv.
Vi var där tills det stängde och sen åkte vi hem igen och då hade mamma o pappa gjort klart maten, så det va bara å vräka i sig.
Och nu sitter jag och myser mig framför Big Brother.
Detta var ungefär allt från min dag.
Kösshej


Kommentarer
Postat av: Anonym

nice ass

2011-04-16 @ 18:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0