Söndag

Shoshapp shenare!
Orkar inte skriva nått långt eftersom jag inte egentligen har något att skriva MEEEEN i alla fallllllll.
Idag vaknade jag upp hos min tjäääääära Räx, mycket mysigt att vakna upp brevid en sådan fager man.
När vi vaknat och myst lite så drog vi ner till stan och tryckte ner varsin Pizza i strupen och oj vad den satt fejnt!
Efter det gick vi på stan och inte gjorde ett skit så vi drog och spelade bingo..as tråkigt men vafan har man en gammal man så har man♥
Några timmar senare va vi kurra det i kistan igen så då blidde det lite fika osv.
Jappjapp i Fredags var jag och mina vänner hemma hos fäli och firade henner börthday..ojojoj vilka festligheter det blev eller vafan man säger yeye whaevva de va fett iaf!
godbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0