Torpisch

Ah tjäna.
Idag har jag haft fetaste dagen!
Först vaknade jag upp i staden hos en väldigt söt farbror, som för övrigt var på jobbet så vaknade upp alldeles ensam :(
Men i alla fall så ringde jag min kära far som sa att han var påväg ner till båten
och då slog det mig attee då kan ju han hämta upp mig? mm smarta jag.
Så då va jag på sjön ett tag.
sedan ungifär vid 4 tiden så åkte vi in till stan igen för jag skulle dansa men så blev inte det av så då drog jag med mor min till torp för att införskaffa mig nya klädesplagg. Mycket fint jag hitta där ja, skinnjacka, skjorta, 2 linnen, 2 koftor och ett par kängor..tror ente ja missat nått men whaevva om ja gjorde de.
Sen efter torp åkte jag in till stan änu en gång för att träffa mina kära väninnor och käga med dom..och det var så trevligt så trevligt..sen när vi endå var där så drog vi oss en sväng på fjorden också.
Efter allt detta har det inte hänt så mycket och nu sitter jag här hemma i mitt kök och funderar stark på om jag ska käka lite chirre.
Och nu blev de tamigfan ett rejält inlägg.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0